Sunday, June 21, 2009

20/06


还以为不会再遇见你了,
但是为什么你却跑进了我的梦?

梦境竟然如此真实,
在某某地方重遇(背景永远模糊看不清),
你旁边多了一个人(脸也永远不清晰),
慷慨地上前打招呼(也忘了对白),
然后就散了,
过后的都忘了,哈哈。。^^

奇怪的是,
起来后却还记得,
不是很开心,
但是想回去,
至少还有打个招呼,算不错了。。^^

虽然不再联络了,
也不知道会不会真的有一天会在那一条街道上碰面,
只希望那时彼此都能停下来,问候下;
希望此刻不知道在哪的你,
依然幸福快乐。。。^^


后记

并不是我还没放下这段感情,
只是我希望就算做不成情侣,
但是依然可以做朋友,
还有就是我也还未做好开始第二段感情的准备,
不是我不爱,
而是我还是会怕,

请给我时间;
我也不是GAY。。。^^

10 comments:

jerry said...

wah, ask u to dream about me but u cant do tht ler...now...hohoho!!!hehehehe~~dun be afraid yea~i got a lot of "stock"

cool_ks said...

haha, i wan quality not quantity, sumore i oso waiting u to put urself into the list, so tat i can choose, haha..^^

jerry said...

okok..n tht time i will add taoyangui in the list as well ^^

lalalabird said...

hmm... it takes time to heal~ no worries!! ^^
and i think perhaps she nids a lil more time only she can b fren vf u again...
but, u r really a nice guy!! u wil definitely b able to find someone who is suitable for u =)

YiNg said...

time is the best medicine...
sometimes is hard to be friend...depends on how they think..我也不奢望他会再和我打招呼
因为最亲密的人已成为最熟悉的陌生人了
生活还是照过
努力向前走,寻找自己要的东西吧!
加油!

cool_ks said...

jerry: c ur pic, haha...^^

lalalabird: hmph, i noe i m a good guy, haha, so...y dun u come kao me? haha..jking, dun let ur bf noe^^


ying: well, i hope i still can be fren, haha, but anyway, i will gambateh..^^

and to everyone: why tis kind of post can attract so many comment?

jerry said...

which pic u prefer?i change loh!!T_T xianqi me edi...

cool_ks said...

of coz the latest 1, haha...^^

who say, dun worry, soon i also take a similar one and post it as my profile pic, to prove tat i not xian qi u, haha..^^

Angel said...

如果每个人都像你一样 分手后还能做朋友
这个世界 就会不一样了
做不做朋友都不重要了 大家过的好就好~

cool_ks said...

你说得对,总之她开心就好了。。。^^

每什么啦,只是没想到,很意外罢了,可以的话,我希望钟嘉欣出现。。^^