Thursday, July 2, 2009

晚安~~

很忙,真的很忙,
不懂忙什么,
但是感觉真的就来透不过气了。。。。

很累,真的很累,
很久没有睡午觉了,
可以的话,让我有一天可以睡死去~~~

还有多少天,我能on9~~~

Do not judge a person by appearance
可能我每天笑,但是回到家就哭了~~~~
哈哈,还没到那么极端~~~

Everyone have their own attitude, so be tolerate
我一直都觉得笑,就是最好的方法,
所以每次都被你们笑我hohohohoho~~~但是我开心^^


真的很累了,
time to get to bed, adios,
晚安zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz^^

3 comments:

jerry said...

eh ur laugh is contagious!dun sad ya..meg1 love it

cool_ks said...

wah, i jz post oni eh u oredi leave me comment, efficiency 100%~~~

erm....i noe tat, haha..^^

klah, nitez...maybe tonite i will meet u in my dream~~~

Bowie said...

reminds me of 别人笑我忒疯癫我笑他人看不穿...