Wednesday, August 26, 2009

little update (26/8)

Everyone,
Sorry if i put you aeroplane,
Sorry i not replying ur msg,
Sorry if i bumped into u and i din say hi,
sorry if i made u dulan all the day,
sorry for everything~~~~
cause i really busy!!!!

如果你让我逃去一个地方?
我会很想去。。。
埃及!!!^^

为什么是埃及?
因为我觉得它充满了神秘感,
可能会让我不小心挖到谁谁谁的宝藏,
hehe...到时就发咯^^
(我说可能罢了,。。^^)

现在真的可以的话,
请给我
8个小时睡觉,
3个小时跟朋友喝茶,
3个小时看戏上网,
剩下的8个小时打球,
哈哈。。。。
真的真的很想打球。。。。!!!!!!

No comments: